tisdag & en bra !








TTtt-tjena ♥
skolanskolanskolanskolan & tråkiga
facking skolan idag då ://
joanna tog lite tuffa bilder på mii.. ¨
om man nu kan kalla dem tuffa xDD
jaj iaf, dem som ni ser.. (aa)
sen va de bussen hem!
- halv dryygt faktiskt.
men jaja sånt e livet, tyvärr ..
vet nt vad som händer nu
förutom att jag ska skriva ut
alla mina fina inbjudningar :)
& så är de pusshej ♥

- tack gmn !
jag är verkligen tacksam för att du berättade sanningen.
det var braa & nu kan jag leva vidare i mitt facking liv..
men killen är dum i huvudet & har verkligen nt ngt liv,
tro nt att tjejer vill ha dej.. din feta äkliga player!
hur kunde du bara göra så, mot båda oss !?


Kommentarer
Postat av: bääästaste liiiiina :D

miiin tuuffa tröja på bilderna ;) haha



så jävla söt är du hjärtat<33

2009-12-02 @ 20:20:54
Postat av: lovis

hahaha, jadå sötnos (L)

älskar dej !

- nej du är söt .. <3

2009-12-03 @ 11:29:39
URL: http://looouvis.blogg.se/
Postat av: jennica

tisdag med en fin lovis § :D

2009-12-07 @ 14:52:22
URL: http://lillajenni.devote.se
Postat av: lovis

jennica är fin, nt lovis! (L)

2009-12-07 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0